2009.03.28 - Fint väder!!!

Idag är det superfint väder, och jag har fått sova ut, så underbart skönt!
Idag är det även modehelg på Center Syd, vore ju sjukt skoj att få åka dit, men det blir det nog inte! =/
Annars ikväll blir det Grand Hotel, vilket ska bli mycket trevligt!

För övrigt suger verkligen svenska tv kl 9-10 på morgonen. Det finns verkligen INGENTING.
Bara massa tv-shop m.m, såååå tråkigt. Har ingen aning om vad jag ska hitta på..
Ska nog bara slöa som fan på soffan, bara njuta av att det är helg och man är ledig!

I veckan ska jag eventuellt spela in Michelle också till våra projektarbeten. Låten "Beautiful" har hon sjungit på sina sånglektioner, och vi kom överens om att vi spelar in den, jag har även en mycket fin instrumental version av låten, så det blir perfekt. Ska bli kul att spela in någon, och inte bara mig själv! =)

För övrigt, Gina Tricot har fått in superfina ytterligare vår- och studentklänningar i sin webshop, ett tips bara! Sjukt fina klänningar!

Så nu ska jag fortsätta drömshoppa på nätet, haha!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0