2009.03.27

Äntligen fredag, men ja.. äntligen & äntligen.
Vad ska jag göra i helgen då? Hmm.. körteori såklart, men annars? Ingenting.
Så jäkla tråkigt. Ingen att umgås med eller något, nada. Satans tråkigt.
Men får väl bara gilla läget antar jag och hoppas på det bästa... =/

Hade en helt okej dag i skolan idag. Jag & Michelle hade skitkul, även efter skolan ett tag, så tack Chellisen <3
Haha, vi är lite.. konstiga, men kul har vi!
Krängde Subway med, det är så gott.. och dyrt, hmm, får sluta äta det så ofta, blir ju fattig, haha.

Nu ska jag ner till studion hade jag tänkt ett tag, och se om man kan få fram någonting, har jag tur så!
Är ganska trött pga. mitt pencillin, men slutar med dem snart, behöver lite energi faktiskt!

Någon som kan tipsa om någon bra film till kvällen? Hade verkligen uppskattats!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0