2009.03.22

Wow vilken tråkig dag, jättetråkigt väder.
MEN, jag mår redan mycket bättre! Jag käkar ju pencillin, men samtidigt så ska jag trycka i mig Ibumetin flera gånger om dagen, och det har redan hjälpt en hel del mot smärtan! Inte alls lika ont nu som igår, underbart.
Men man blir ganska slö och klen av pencillinet känner jag, haha, men jag är glad ändå!

Idag kommer pappa hem från Stockholm, och vi ska äta fläskfilé med potatisgratäng, och mumsiga våfflor till efterätt, I LIKE! Sjukt gott det kommer bli!

Sen känns det som om det är dags att kolla in svenska muntliga provet också och förbereda det lite.. i alla fall välja ämne, det känns lite svårt tycker jag, jag vill VERKLIGEN INTE stå framför klassen och prata, jag hatar verkligen att stå och prata.. men det går bra att sjunga, haha! =)

Nu ska jag försöka äta lite frukost och läsa kvällsposten!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0