2009.03.20 - Studentflak?

Idag fick vi nummer till en snubbe som tydligen kunde fixa studentflak, och vi i ES06 fick en chock.
7000 spänn ville han ha, sjukt vidrigt. Vi är max 13 pers som kommer åka, det hade blivit ca 540 spänn var.. Eh, nej tack.
Så jag hoppas vi kan få tag på någon annan som har ett MYCKET rimligare pris, tyckte detta var för jävligt av den snubben.

Annars idag är det sjukt vackert väder, och det har varit en helt utflippad fredag i skolan på många olika sätt, haha.
Men ikväll bär det av hem till Frida med tjejerna i klassen för att glo lite film, ska bli trevligt. Men jag har ett dilemma. Lösgodis eller en maraboukaka? Väljer jag lösgodis vet jag vad jag kommer plocka, men väljer jag marabouchoklad så kommer ännu ett dilemma, schweizernöt eller apelsinkrokant?
Så brukar det se ut när jag står i affären på helgerna. Fullt med dilemman. Vilka i-landsproblem, ganska pinsamt.

Är lite sugen på att fotografera lite faktiskt.. men är så trött, plus att jag vill ha pengar så jag kan fixa en fin blixt och ett bra objektiv, men allting ska ju vara så satans dyrt! Jag har bara valt dyra intressen har jag märkt. Kunde jag inte tyckt att det var intressant med träd i skogen? Hade blivit så mycket billigare, men nä då.

Ska nog dra fram kameran ändå.. Ciao!
1 kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nä men jag var ung när jag dansade 10-15, sedan slutade jag. HAHA, ehh jag är jätte gammal nu, 20 bast, nu snart kommer rynkorna. ;D

2009-03-20 @ 23:32:06
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0