2009.03.19

Idag är det en skinande och vacker dag!
Om en halvtimme ska jag ta bussen in till stan, har körlektion idag. Efter lektionen ska jag sitta kvar så länge som möjligt och bara skriva massa prov, slutspurten här nu ju!

Idag skulle jag egentligen vilja till Center Syd, den nya skoaffären öppnar där idag. Den finns visserligen redan på Familia, men dem har så snygga & billiga skor. Deichmann Skor eller något liknande heter affären, bara att rekommendera!

Blir inte så mycket shopping för min del nu antar jag, 1200 spänn kostar uppkörningen sammanlagt, jag vill INTE kugga på uppkörningen alltså. Har verkligen inte råd att göra om det! Helt sjuka summor egentligen. 700 spänn bara för att det kommer någon nisse och ska bedöma om jag kan köra eller inte, usch.

Nu ska jag plocka ihop alla sakerna och ladda mp3 innan jag sticker!
Ciao!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0