2009.03.14

Finns inget bättre sätt att vakna upp på än en jäkla massa solsken i huet. Har sovt helt fantastiskt, dock vaknade jag tidigare än vad jag egentligen ville, men det var väl bara att gilla läget antar jag, somna om kunde jag inte i alla fall.

Den hemska snön är äntligen borta, och fågelsången är på fullt ös utanför mitt fönster. Fåglar har en tendens att bygga bo precis ovanför mitt fönster, och det kan fan göra en livrädd ibland. Man sitter helt själv i rummet, kollat på någon läskig film och är rädd, så hör man en jävla smäll vid fönstret, då blir jag sjukt rädd. Sen hör man fåglarna gå där uppe och tassa rundor, och då är läget lugnt igen.

Får se vad som händer idag, finns lite olika möjligheter, men det finns en sak jag verkligen vill göra i alla fall.
Får se helt enkelt, men nu först ska jag försöka äta frukost. Jag är så himla trött på frukost så det inte är sant. Vissa perioder kan jag äta en massa mackor alternativt fil med flingor, men nu har jag den perioden där jag HATAR frukost, det är bara äckligt, typiskt att just det målet ska vara det viktigaste på hela dagen.
Önska mig lycka till när jag hoppar in i skafferiet efter en lördags frukost.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0