2009.03.11 - Skrattfylld onsdag!

Idag har jag skrattat, haha! Klassen har alltid musikdag på onsdagar, där vi nu denna terming har s k ensembleledning, och idag var det Andreas tur. Han hade valt en för jäkla bra låt, "When you were young" med The Killers, klassen gjorde den riktigt bra! Jag fastnade absolut för den låten, toppen!

Men vi hade riktigt kul iallafall, tyvärr kunde jag inte göra mycket, är riktigt hes och känner att förkylningen gått ner till luftrören, men jag håller tummarna för att jag blir bättre snart, detta är jättejobbigt! Vill verkligen sjunga, har flera saker på gång här nu där min röst behövs, haha.
Idag blir det projektarbete lite senare för min del, men först, macka med varm oboy! Det är så gott!

Jag & Frida var med i Landskrona City tidningen idag, och jag kände en enorm lättnad när bilderna blev så mycket bättre än vad jag trodde, haha! Trodde man skulle se helt jäkla uppstoppad och död ut ungefär i huvudet, men nä då, såg någorlunda mänsklig ut i alla fall, som tur är, haha!

Såg förresten en film igår som vi hyrt som hette "XIII", och är med Stephen Dorff och Val Kilmer, alltså den var fantastiskt bra! Det är en film som egentligen är uppdelad i två delar, så den var i nästan 3 timmar, men jag klagar INTE, fylld med spänning, ända in i slutet, och det menar jag för slutet tolkar man helt klart som att det ska komma en uppföljare, jag håller tummarna! SE DEN! Haha, en äkta och grym actionfilm! =)

Nä, mackan & oboyen kallar!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0