2009.03.10 - Körskola & Religionsprov

Idag har det varit fart hela dagen! Körskolan vid 11.20, gjorde lite prov innan!
Gjorde ytterligare fickparkering, och backade även in i en tom ruta, haha! JAG FIXADE DET!
Så stolt man känner sig när man klarar det, haha.

Efter det bar det av till skolan där vi hade religionsprov om islam, men sen blev det även en lite oförberedd intervju med tidningen Landskrona City som publiceras imorgon. Jag & min vän Frida blev intervjuade och fotograferade.. ingen av oss kände oss pigga på att bli fotograferade. Otvättade hår, knappt smink, trött efter prov.. men ja, vi får duga ändå, haha!
Intervjun handlar om unga kvinnor med karriärsmål, vilket jag & Frida har, så det passade perfekt.
Får se om jag får tag på en sådan tidning imorgon, vore kul att läsa! =)

Nu ska jag skriva ner en ackordanalys på en låt till imorgon, sen blir det projektarbete för hela jäkla slanten, pappsen är ju hemma nu också, så vi ska jobba med vår låt! Spännande!

Fick hem mina beställda plagg från Gina Tricot som jag klickade hem från deras webshop för några dagar sen, leveransen gick ju skitfort! Jättefint paketerat, direkt hem i brevlådan och inga problem alls, och frakten blir bara på 35 kr vad och hur mycket du än beställer, perfekt! Bara att rekommendera! =)

Nu är det jobb som väntar, bye!

1 kommentarer
Postat av: frida

Jag är RÄTT så nyfiken på hur fräscha vi ser ut i hueet:S HAHA!!

2009-03-10 @ 17:44:40
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0