2009.03.08

Idag är det söndag, och en otroligt seg sådan.
Grå, regnig, seg.. ja, hemskt. Haha!

Men, det känns väl ändå okej, måste plugga till religionsprovet ändå, vill verkligen få bra betyg på det!
Annars händer det nog inte så mycket mer spännande idag om man säger så, haha, men i veckan blir det en hel del.
Körlektioner, projektarbete, liten spelning tillsammans med Frida på fredag, förhoppningsvis lite skoj i helgen också!
Så, jag hoppas på en kul och intressant vecka, men håller ni inte med om att vädret borde skärpa sig rejält nu? Sol, klarblå himmel, friska vårvindar.. ja tack, låter inte helt fel.

För övrigt, säljer ett par gladiatorskor på tradera.
Klicka här för att komma dit!


1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Åh vilka coola gladiatorskor! Jag blev kär direkt!

Hur är dem i storleken? jag brukar nämligen ha 36-37, men mina fötter är typ 36 i längd men ofta 37 i bredd!

2009-03-08 @ 22:05:22
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0