2009.03.07 - Lördag!

Idag är det lördag, och jag vaknade upp sent.. haha! Halv tolv vaknade jag upp av att mamma frågade mig ifall jag mådde bra egentligen, haha! Brukar gå upp vid 9 - 10 tiden annars, men nä, så blev det inte idag. Drömde en himla massa, var som i en film hela natten, men jag har sovit VÄLDIGT gott!

Sen stack vi in till stan och hälsade på farmor lite, det var trevligt! Sen bar det av till kyrkogården där vi satte lite ljus osv, sen handlade vi mat, sen stack vi till Hemmakväll och hyrde tre filmer, köpte även lite godis.. haha!
Så ikväll blir  det filmkväll för hela slanten, haha. Får förbereda sig med kaffe!
Vi avslutade det hela med att äta pizza på restaurgang, det var jättemysigt och väldigt gott! Kändes helt lagom idag.

Så nu sitter jag här, och ska plugga till religionsprovet, för sen blir det ju en massa film, lite ledigt ska man väl få ha?

För övrigt hatar jag mitt hår just nu när det är sådär PYTTE lite regn ute, blir så vågigt när jag plattat det då, störigt.
Men det är ytterligare ett i-lands problem jag borde strunta i, så det gör jag & bjuder på en bild på mig själv idag trots allt.
Nu: MOT PLUGGET!


1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Jag tycker ditt hår är riktigt fint, hade gärna bytat :)

2009-03-08 @ 22:00:15
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0