2009.03.03

Idag stannade jag också hemma från skolan, och vaknade upp och måste säga att jag mår bättre.
Jag har fortfarande jätteont i halsen, men har tagit panodil så ledsmärtorna har blivit bättre, så blir jag ännu bättre senare ska jag till skolan imorgon, är en alldeles för rastlös människa för att ligga i soffan när jag är sjuk, haha.

Ska plugga på religionsprovet senare så att jag har det gjort. Ska bli skönt att ha det provet avklarat, hoppas bara man klarar det jättebra. Vill höja mig lite till i religionskunskap.

Har precit druckis en drickyoughurt till frukost, kan inte äta vanliga mackor än.
Det är ICA:s egna, och den är lätt godast. Det ska helst vara persika smak, men jordgubbssmak är inte helt fel det heller. Får väl ta tag i religionsböckerna nu antar jag..

MEN! Om ni kan, stick till pumphuset ikväll i Landskrona och se ES06 spela. Tyvärr kan jag inte vara med, vilket känns så himla tråkigt, vore så sjukt kul, haha! Men det kommer bli en bra konsert med bra låtar, så kan ni, stick dit! =)
1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Eller hur!!! Icas egna drickyoghert är underbar, jag är kär i jordgubbssmaken!:)

2009-03-05 @ 00:44:56
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0