2009.03.02 - Helvete också.

Igår mådde jag ju dåligt, men idag mår jag sämre.
Är så tjock i halsen och fullt med vita prickar att jag knappt kan andas, kan knappt röra mig för jag har så ont i kroppen, också såklart hög feber på det.

Detta suger. Är fan aldrig sjuk, och har inte tid till det heller.. Men idag var jag tvungen att ge mig. Mamma & pappa tvingade mig att vara hemma, och ja, jag förstår dem... Jag är lite dum i bland, men man känner sig så stressad.

Men jag ska nog slå mig ner med religionsboken senare, har ju prov på Islam nästa tisdag.
Det tråkiga är ju att jag antagligen missar konserten vi ska ha imorgon på Pumphuset i Landskrona, men jag ska verkligen försöka bli friskare så jag orkar sjunga någonting där, håll tummarna för mig.

Ska ringa distriktssköterskan nu vid kl 8.00 och hoppas hon har någon tid till mig...

Usch, jag tycker inte om detta, inte alls.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0