2009.03.01

Ny månad ännu en gång, och nu rör sig tiden verkligen fort.
En månad, sen ska projektet vara färdigt, vilket nu betyder intensivt arbete var dag för att få ihop det sista.
Sen är det ju även slutspurten på körkortet, ska bli skönt att ha det gjort, hoppas jag klarar det på första försöket dock,
och så har vi ju nationell proven i Svenska B kursen, men det ska nog gå vägen.

Det lite jobbiga här är att alla tre sakerna ska vara färdiga ungefär samtidigt, wehoo. Haha!
Men det ska nog fixa sig.

Idag ska jag & pappa spela in tre låtar till en annan övrig grej som inte har med skolan att göra,
och efter det fortsätter iallafall jag på mitt projektarbete. Ska lägga om sången på min ena låt, och fortsätta utveckla den andra egenskrivna låten.

Så, nu har jag inte riktigt tid att sitta här, men vad tycker ni för övrigt om den nya bloggdesignen?
Bilden i headern har jag själv tagit, men själva redigeringen och designen är gjort av en vän som heter Andreas till mig, och han är fantastiskt duktig. För att se mer av hans verk gå in på www.superahoe.blogg.se


Foto: Jag
Design/Redigering: Andreas Holmberg

2 kommentarer
Postat av: Frida.

Skitball header !!

..arbetet går sådär haah! kom på när jag vaknade att mina papper är i skolan, så jag har en gnutta panik:S Fick samma resultat som dig:D

KRAM!

2009-03-01 @ 12:21:35
URL: http://marijama.blogspot.com
Postat av: Michelle

SKIT SNYGG!

Andreas, han är ju redigt grym fan! :D

2009-03-01 @ 13:16:24
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0