Vilken härlig dag..

Dagen har bestått av rep, och sen packades allting in i bilen, och nu är allt redo för morgondagen! Repet gick oväntat bra faktiskt, så ikväll fick jag tid över till annat, jättetrevligt!

Tog en fika med Michelle på Madde's (komiskt nog), drack kaffe.. så nu är jag nådigt speedad. Haha, men det var faktiskt hyffsat gott, men väldigt stark.. satt där & fnittrade, speciellt åt Michelle när hon tog bort sitt fruktkött från juicen och lade det på tallriken.. Det såg ut som en förkyld människas näsinnehåll. MINDRE TREVLIGT.

Resten av kvällen har varit fantastiskt.. inte mått såhär bra på länge. Tack säger jag, ikväll är jag överlycklig.

Spelning imorgon, önska mig lycka till!

1 kommentarer
Postat av: michelle

Jo tack, jag vet ni finns. Det är jag tacksam för. Men det som är jobbigt att behöva veta att ens egen pappa inte bryr sig eller älskar mig, det är jobbigt. Och det finns inte många som känner så som jag gör.



Men jag fixar det, jag beöver inte honom för jag har min underbara mamma, älskade mathias och mina fina vänner! <3

2009-06-06 @ 10:47:34
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0