Snälla!

Snälla, låt mig få komma bort från alla människor här som inte har med mig att göra. Låt mig få komma bort från staden jag tycker så illa om. Låt mig få börja om mitt liv på en helt annan plats. Förra gången jag började om mitt liv var för 11 år sen när vi flyttade hit, det blev inte bra alls. Kan jag inte få lite fler medgångar så att man kan lyckas komma bort härifrån?

Tänk så jävla illa det är när folk är naiva och nyfikna på samma gång. Det är ingen bra mix, och det är det jag vill komma ifrån. Ingen plats är perfekt, men att få leva på en plats där man kan få vara anonym och få sköta sitt eget liv vore faktiskt väldigt underbart. En storstad hade suttit väldigt fint, och inte någon liten håla där allting bara kan gå åt helvete.

Näe, nu är jag sjukt trött på detta. Jag ger denna skiten fingret och ska fan göra allt för att komma härifrån.
5 kommentarer
Postat av: Ahå

Ett steg i rätt riktning! :) Ibland behöver man den där fristaden där man kan vara sig själv :)

2009-06-09 @ 03:37:02
URL: http://superahoe.blogg.se/
Postat av: Johan Glawe

som jag sa, inget du behöver oroa dig över alls..

samtidigt ÄR det faktiskt inte alltid någon hit att bo i nån storstad, det finns människor där med, tyvärr mkt mer av dom =P...nåja, ville bara kommentera, så att du vet att jag faktiskt följer den här bloggen ;)..hörs vid sen. pössar

2009-06-09 @ 07:02:54
Postat av: Alexandraa

Känner igen den känslan, men tänk positivt madeleine! Du är trots allt bara 18 fortfarande, du har hela livet på dig att få allt du strävar efter, och känslan om att komma ifrån allt och alla gick över för min del, hoppas den gör det för dig med <3

2009-06-09 @ 07:49:13
URL: http://egodiiva.bloggsida.se
Postat av: michelle

Du måste tänka positivt, och klart du fixar det här! Håller med Alexandra, men kom ihåg: allt löser sig till slut som Timbuktu säger :) <3

2009-06-09 @ 09:54:51
URL: http://smjb.blogg.se/
Postat av: marie ch

kära madde

Kramar till dig du är så fin.Har du det jobbigt fixa kbt behandling mia törnbloms bok är bra.Nu önskar jag dig all lycka och att du får ett bra liv.

kram marie ch

lycka till med student hälsa mor trodde det var brosan som blev 50krammmmmmmm

2009-06-11 @ 07:43:19
URL: http://metrobloggen.futura

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0