Presenter och lite student!

Nu har vi städat färdigt i lokalen vi var i igår.. det var inte lätt, men det är gjort nu! Haha! =)

Jag har fått in lite fotografin nu, och hittat lite ytterligare bilder från studenten jag lägger upp!




Hahahaha, FRIIIIIDA! xD


Fin BodaNova vas jag fick av min moster & hennes man!


Skål i samma serie som vasen.. Sjuuukt fina, kommer passa utmärkt i framtida lägenheten! ;)



Fick ett jättefint mousserande jordgubbsvin, som är alkoholfritt! Hahaha, mina & familjens kära vänner känner mig ;)



Fick speciella vodkaglas.. Jag dricker aldrig dock, men jag älskar att samla på sådana glas, har massa små dooley's glas hemma också! Tyvärr gick 2 av 4 glas sönder (var sönder när jag öppnade paketet..), men de som var hela var fina i alla fall! =)


Halsband jag fick av farmor, SÅ FINT!


Denna fantastiska ring från OXXO fick jag av mammas väninnor.. Äkta prinsessring! =)


Sååå vackert halsband, TACK TACK TACK!


1050kr sammanlagt på Gina Tricot, 250kr på Bokia och 300 kr kontant.

Sen fick jag även en sedelklämma, ett annat halsband och lite andra grejer. Fått enormt fin klocka av mina föräldrar och nästan alldeles för mycket pengar.. men jag är så gudomligt tacksam! Bara alla blommorna är jag sjukligt glad över!

TACK ALLIHOPA!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0