Peppad!

Trots att stor del av dagen innehöll besvikelse och tårar känns det nu jävligt bra inför morgondagen. Vi tjejer i klassen klädde flaket i ösregn, men det var faktiskt kul och det kändes fantastiskt och konstigt på samma gång att man tar studenten imorgon..

Fixade mitt hår ikväll, och ännu ett problem under dagen var att mina papiljotter inte fungerade alls på mitt löshår, så den underbart snälla frisören Tina i Asmundtorp lånade mig en locktång.. Hur snäll får man bli? Hon räddade mitt självförtroende helt otroligt mycket, och jag hoppas håret blir lika fint imorgon, för fy tusan så snyggt det blev ikväll!

Jag är beredd på regn imorgon, så jag har tagit med paraply.. Haha! Tragiskt, men sant.

Nu ska jag sova, för jag ska upp klockan 05.30 och börja göra mig iordning, sen är det champagnefrukost hemma hos Simon kl 8 med smörgåstårta.. blir hungrig bara jag tänker på det. SÅ HIMLA GOTT! Jag hoppas alla får en fin dag imorgon, jag ber för att jag själv kommer få det! =)

Puss & godnatt!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0