Haha, sug på den!

Äntligen, ÄNTLIGEN har någon riktig musiker sagt som det är, offentligt, om den svenska musikkulturen.
Nu säger jag verkligen inte att musiken i Sverige är HELT körd, men om man tänker efter vilka artister som verkligen är störst i Sverige.. vilka får man då fram? Tänk efter en stund.

Ett utav mina favoritband Daughtry, som skapades av Chris Daughtry från American Idol, har sagt vad de tycker. Chris Caughtry är en fantastisk sångare, och i den omgången av American Idol han var med i var det fantastiska sångare.. världsklass. Men hur ser svenska Idol ut?

Daughtry, bandet alltså, har gett ett utlåtande. Läs. Jag bara njöt, ÄNTLIGEN!

För övrigt, jag skiter i ifall ni har andra åsikter. Jag bryr mig inte ett dugg om ni älskar Johan Palm osv osv! Så spara er den energin och skriv inte något sådant i mitt kommentarsfält, tack! =)

1 kommentarer
Postat av: h

bra inlägg:)

2009-06-30 @ 10:28:55
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0