Fixat!

Yes!

Jag & min bror och en kompis till honom stack till Center Syd och hittade faktiskt presenter till både mor & far, skönt! Jag tror och hoppas på att de blir glada för presenterna, jag tror de passar dem! =)

Hittade av ren slump lite saker till mig själv, tre pack trosor från H&M (rean såklart), och en asball ring från glitter! Ska fotografera den sen, den är turkos och den är formad som en datorknapp också står det ESC på den, så häftig! 20kr på rean så den köpte jag, har även ett nagellack som passar till!

Hade fått mejl från H&M om lite nyheter.. och gud så snygga grejer de fått in, kolla bara dessa godbitarna!


249k, H&M.


Paljettväst, 249kr från H&M.. SÅ snygg.


Grymt snygg topp från H&M, 299kr!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0