2009.06.29

Tooodilooo!

Dagen började med att jag vaknade runt kl 9, perfekt! Underbart att höra fåglarna kvittra, känna solen mot ansiktet och känna den friska och svalkande luften som sipprar in via fönstret.. underbart som bara den!

Hittils idag har jag sökt några jobb bara, har inte kommit in så värst mycket får jag ju påstå, det känns tungt alltså. Jag vill verkligen inte finna mig i detta! Men vad gör man.. jag hoppas man får chansen att i alla fall komma på intervju åtminstone, inom en snar framtid!

Ska snart iväg antagligen, lämna in pappas dator och vår GPS, dem börjar strula lite, samtidigt tänkte vi köpa en present till mamma, hon fyller ju 50 år nu på torsdag! Hon har önskat sig en fin sak som pappa ska ge henne, kan dock inte skriva vad i nuläget (ifall att hon råkar läsa, haha). Så det är väl vad som händer idag! Senare idag blir det att söka vidare efter jobb, och eventuellt slipa min kökssoffa jag inhandlade på loppis för ett par veckor sen. Måste hitta slipmaskinen först! Kan ju vara en fördel..

Well, so long sålänge! =)
1 kommentarer
Postat av: Paula

Vilken söt header :)

2009-06-29 @ 13:53:11
URL: http://paulawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0