2009.06.28

Vilken morgon!

Vädret är ju fantastiskt, och jag har precis ätit en jättegod frukost. Nu har jag dock inte supermycket tid på mig, för jag
ska till Malmö och ha lektion hos min kära sångpedagog. Det var en månad sedan sist, så nu känns det som om det är dags igen! =)

Igårkväll fastnade jag vid tv:n och kollade på "Sova med Fienden", och sen kollade jag även på "When a man loves a woman". Två bra och gamla filmer som jag satt och mös i soffan till! Lovely!

Nu får jag göra mig iordning och dra iväg faktiskt, men jag önskar alla en underbar dag i detta fina väder!
1 kommentarer
Postat av: Frida.

HAHA fan vad roligt, kollade precis på samma filmer jag också!:)

2009-06-28 @ 19:54:17
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0