2009.06.17

Blogg.se har gått mig en aning på nerverna idag. Jag visste om att det skulle göras om, men jag har haft problem med att lägga upp mina inlägg.. Suck! Hoppas det fungerar nu i alla fall, för jag vill berätta lite om gårdagen såklart!

Var ju på bio i Helsingborg, tänkte se "Änglar & Demoner" men det blev "Baksmällan" i och med att brorsan bara är 14år.. Vi hade som sällskap vänner till familjen som är på besök från Usa. Det är min förra dagmammas son Robert som har kommit över hem till Sverige för att hälsa på lite med sin fru, och det var supertrevligt att gå på bio med dem. Vi hade jätteskoj, och filmen "Baksmällan" MÅSTE SES! Den var så galet rolig.. Hahaha!


Idag har det varit jobbsök bara, utan framgång. Sen får jag se vad som händer, sitter hela tiden och kollar, men ska laga ihop lite mat sen tror jag, får se vad som ska hittas på! =)


Förresten, har ni sett nelly.se nya lackpumps? 449kr kostar dem och är helt fantastiska.. jag vill paxa ett par röda och ett par rosa. WOW!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0