2009.06.11

Imorgon är det studenten!

Men såhär ledsen har jag inte varit på länge. Ni som läste gårdagens inlägg vet om att jag tog en s k soldusch inne i stan på Hudvårdsstudion, för 340kr, och det blev katastrof.

Åkte in där idag för att prata med dem, och tänkte att de kunde hjälpa mig få bort färgen och även ge mig pengarna tillbaka. Väl där, så får jag reda på att det är omöjligt att skrubba bort färgen tills imorgon.. och att det enda de kan göra är att lägga ett nytt lager på mig och försöka jämna till det.

Gråtandes fick jag stå där och få ännu ett lager av den där skiten, och nu ser det bara ännu hemskare ut enligt mig.. Det kommer bli kallt imorgon så jag får ändå köpa strumpbyxor, men halsen är helt ojämn och massa.. FYFAN!
Jag betalade en inkompetent människa pengar för att sabba en del av min student. Hur jävligt tror ni det känns? Jag är så jävla ledsen och förbannad att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Ska duscha av det överflödiga skiten om någon timme eller två, och hoppas på att jag kan förbättra ojämnheterna med lite solpuder eller något.. Fy fan så jävla illa detta känns..

Man tar studenten en gång i sitt liv, också ska det behöva bli såhär när man litar på att kunnigt folk ska utföra sina tjänster på ett korrekt sätt... Fy fan säger jag bara.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0