2009.06.09

Mitt sista inlägg igår var förbannat, det vet jag om, och det var min mening. Ibland behöver man få ur sig saker och ting, och idag känns det absolut redan bättre. Jag menar fortfarande det jag skrev, att jag vill härifrån.. Det känns som om det är dags på något sätt. Har ni känt så någon gång? Man känner att någonting är på gång, det bara ligger och väntar känns det som..

Men, idag mår jag bra faktiskt! Körde inte in till skolan idag då mamma ska få ha bilen till jobb, sen att det kändes inte lönt att ta bussen in helt enkelt.. Så idag ska jag ta det lugnt och vila upp till studentfesten ikväll! Känner mig lite osäker på min outfit.. men jag hoppas det kan bli lyckat i alla fall!

Nu ska jag & pappa jobba lite med låtar, sen ska jag gosa med vovven! =)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0