2009.06.08

Nu börjar studenten närma sig enormt! 4 dagar kvar tills man står på trappan och har ingen aning om hur framtiden ser ut.. Just nu känns det jävligt skoj, men veckan därpå kanske det inte känns lika kul, men strunt i det för tillfället, haha! =)

Idag gjorde vi färdigt studentlakanet, fixade träpinnar till det, servetter, serpentiner och en massa annat. Tog även en runda nere på stan med Michelle och hittade en mega söt utstyrsel som går i äkta sailor-anda! Köpte en biljett till morgondagens studentfest också.. men jag ångrar mig nu i efterhand faktiskt. Den kostade 100 spänn och jag känner på mig att det kanske inte blir så himla roligt.. Jag har inte ens ett par strumpbyxor, hahaha! Letade som fan efter strumpbyxor på Lindex, men de hade rätt storlek fast fel färg..

Hm, får se hur det blir imorgon.. jag får ju åka dit ändå, har ju ändå betalat 100 spänn för det.. Men jag struntar i alla fall i tältet på fredag, känns inte alls lockande faktiskt att betala 120kr för att komma in i det tältet. Nä, får se om jag drar med & spelar med pappa på studentfesten han ska spela på istället, för alla andra ska in i tältet och jag tänker inte springa runt till de andra ställena själv! Haha =)

Fin dag idag trots det otroligt mörka vädret.. Men jag är nådigt trött på mina "efter"-problem jag fått med min njure.. Vilket helvete man kan ha, men så är livet ibland!

Här får ni en söt bild på Frida idag i skolan, hahaha!



Dagens inköp:



Top, Gina tricot - 79kr.
Shorts, Gina tricot - 79kr.



1 kommentarer
Postat av: Frida.

vad glad jag ääär:D! idag blir det livat, so get ready madsan;)

2009-06-09 @ 14:41:32
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0