2009.06.07 - Herregud..

Jag vaknade precis. Det är inte likt mig, vilket kan förklara hur jobbig gårdagen faktiskt var, haha! Det var helt galet.

Jag sjöng först på ett superfint dop i själva Asmundtorp, men sen vid 16 tiden körde jag & pappa till teckomatorp, där vi fick reda på att killen som fyllde 30 år var en landslagsbrottare, och många utav hans gäster var det också.. Jahapp.. bara hoppas på att alla blir glada av spriten så det håller sig lugnt, haha!

Vi bjöds på mat och dricka, det var mums, och vi började inte spela förrän vid kl 22, vilket var helt lagom. Men oooooj så sega dem var.. Det var knappt någon som dansade förrän klockan 00.00 - 0.30.. Men mot slutet blev det ju bra, men det blev en oerhört seg kväll pga. att dem var sega såklart...

Efter kl 2 i natt var vi hemma, och jag stupade i säng. Jag hade faktiskt ställt min klocka idag på kl 09.30, men jag kommer inte ens ihåg att jag stängde av den.. Så nu vaknade jag 11.20 istället.. Fan också. Men jag känner mig utvilad och hoppas på att jag kan somna ikväll!

Idag blir det att åka till kusinerna för dem fyller/har fyllt år, så det blir en bra stund hos dem.. Sen när vi kommer hem får jag se vad som händer!

Hur har er helg varit? =)
1 kommentarer
Postat av: Ahå

Haha, det låter som en dryg fest! ;D Helgen var riktigt nice här. Examensfesten blev lyckad, och det känns skönt att vara tillbaka i Skåne :)

2009-06-07 @ 14:49:08
URL: http://superahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0