2009.06.02

Åh vad jag är trött! Hahaha, känns som om man inte hinner vila ibland. Slutade relativt tidigt i skolan idag faktiskt, ganska skönt, och vi fick reda på våra betyg i religion. Jag gjorde ett MVG prov förra veckan, med en chans att höja mig till MVG då jag låg och vägde mellan VG och MVG.. och jag klarade det. Så ett till MVG på listan, lovely!

Imorgon har vi ledigt (eller självstudier som det också kan kallas) hemma från skolan, alltså ingen musiklektion. Så imorgon blir det ännu mer rep för min del.. Ska även på ett genrep, inför student konserten, i kyrkan imorgon! Nu börjar det verkligen dra ihop sig känner man.. 10 dagar. Känns fantastiskt!

Nu får jag nog ta mig någonting att äta och sen börja repa.. att få tummen ur röven gällande det är inte alltid så lätt. Haha, slö man börjar bli nu inför avslutningen! Måste leta jobb också, just det!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0