Vuxna barn!

Åsikter har vi allihopa, och det ska vi verkligen få ha. Alla kan inte tycka om alla, alla kan inte tycka om allt osv osv.
Men allvarligt talat, det finns gränser för ett beteende.

Jag vet, precis som många andra, om att många i Sverige inte tycker om skåne och dess invånare. Hittade nyss en klubb på facebook som heter "Gräv Bort Skåne". Jag läste lite där och såg vad folk hade skrivit. Menar dem allvar?

Hur kan vuxna människor hålla på så? En hade bland annat skrivit att det vore skönt om vi skåningar kunde bli av med den där förkylningen vi har som får oss att prata konstigt. What?

Ursäkta mig, men när vuxna människor håller på sådär, OCH menar allvar, då blir jag förbannad. Jag kan reta mig på överdriven stockholmska á la Blondinbella, men vad gör det? Jag accepterar dem, och önskar inte att alla stockholmare skulle dö och att vi skulle grävt bort Stockholm för det! Vilket skitsnack!

Näe, vuxna människor borde vara vuxna, och inte försöka leka "hej vi är bättre än er" á la fjortisar på någon fjantig community. VÄX UPP!
1 kommentarer
Postat av: Stoltz

Gräv bort Skåne är en ironisk som funnits i tio år eller något, aldrig hört om den innan ? :P. Tycker de är skitkul haha

2009-07-07 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0