Vill ni hjälpa mig?

Klockan går sakta idag har jag märkt, lite störigt när jag bara väntar på att den ska bli 16.30 så jag kan åka in till stan och genrepa inför kvällens allsång.. det är rent skitväder också just nu, så jag hoppas det blir finare till kvällen så det kommer lite folk iallafall!!

Jag skulle behöva hjälp med en sak från er besökare jag har här.
Jag hade tänkt att deltaga i en ganska stor tävling, men jag har inte en aning om vad jag ska välja för låt. Snälla, kom med förslag! De som känner mig vet att jag är åt det lite rockigare hållet, så har ni förslag på rocklåtar så får ni gärna dela med er, men jag är verkligen öppen för alla förslag!

Hoppas ni vill hjälpa mig, hade betytt mycket för mig <3

4 kommentarer
Postat av: DickVhonNavelknark

En låt som jag tror att alla älskar, även om man hört den eller ej är Five for Fighting - superman.

Annars finns det Linda Kiraly - Cant let go, Lacuna Coil - Ejnoy yhe silence eller Stone Sour - Zyzzx rd.. Bara några som jag kom upp på rak arm sådär =P Kan ju hoppas att de hjälper något.

haha ha de

2009-07-08 @ 14:20:58
Postat av: Jesper

Du kan köra Dreamer av ozzy osbourne , eller Lite fords- Close my eyes forever :) Riktigt bra låtar och sköna

2009-07-08 @ 14:24:31
Postat av: nea

MJ - black or white :D

2009-07-08 @ 14:51:15
URL: http://crystallips.blogg.se/
Postat av: ursula

backyard babies- saved by the bell. power.. kanske otippat men jag tror du hade gjort en grym version

http://www.youtube.com/watch?v=AzVce4qY7_0&feature=related

2009-07-08 @ 17:00:44
URL: http://ursulationer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0