Trött


Nu är man trött. Har övat med pappa, och framför allt övat på min låt inför imorgon. Det känns faktiskt riktigt bra! Är inte nervös än inför morgondagen, men jag vet att jag kommer bli det när man står backstage, hoppas att klackarna håller, att håret ligger rätt, och man ska in och sjunga om 5 minuter. Då blir man nervös! =)

Kvällen ska spenderas med röven i soffan framför tv:n. Haha, ska försöka lyckas somna tidigt idag och vara utvilad.. HAr haft lite sömnsvårigheter i flera dagar. Jag lyckas inte somna förrän jag legat och vridigt mig i minst en timme..

Nä, nu ska jag dega framför massa serier på tv.. Ha en superbra kväll allihopa så hörs vi imorgon! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0