Skinnväst från MQ!

Jag är kär. I min nya skinnväst alltså.

Såg den på Nova Lund för några dagar sen, och tänkte: "Nä, 499kr har jag bara inte"... Haha! Men, nu ska jag även sjunga på ett dop på lördag, så jag unna mig faktiskt denna fantastiskt snygga skinnväst. Den är jättelen, grymma detaljer, och är väldigt skön att ha på! Gina Tricot's skinnväst kostar 499kr, och där är knappt några detaljer osv, så jag tänkte att jag kan ju lika gärna köpa den på MQ för samma pris? Jag fick fatt i den sista i min storlek, sådan tur. Så nu hänger den på min klädstång.. Åh, my love! ♥


Skinnväst från MQ, 499kr.
1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Riktigt snygg! :)

2009-07-29 @ 21:35:38
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0