People Get Ready

Sitter här nu och har skrivit ihop en spellista, det är ett jäkla jobb ska jag säga. Har skrivit ut nya låttexter också. Nya låtar för kvällen blir lite Creedence (människor på camping avgudar dem uppenbarligen..), "Billie Jean" och "You Are Not Alone" med Michael Jackson bland annat, så det ska bli trevligt med lite nya låtar. Måste erkänna att Billie Jean blir riktigt jäkla bra. Den svänger som bara den och det får jag ju tacka pappa för också, vilken basist, keyboardist och trummis han är! Haha! =)

Det ska bli trevligt ikväll trots att jag känner mig galet sliten sedan igårkväll, men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig? Haha, dåligt av mig, men that's life. Ska äta lite nu, sen ska jag börja göra mig iordning och börja packa in grejerna i bilen.

Ha en supertrevlig fredagskväll allihopa, det ska jag ha. Är t o m så glad idag att jag lägger upp en bild på slitna mig, osminkad OCH när jag gör peacetecknet. Nice!

Puss! ♥


Osminkad, peacetecknet och min DÖHETA megastora vita t-shirt.. not so hot. Haha!
1 kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

Fin bild på dig ^-^

2009-07-24 @ 16:29:05
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0