Ojdå...

Haha, när klockan slog 9 imorse, då hade jag sjukt tråkigt. Fanns absolut ingenting på tv eller någonting.. Så jag gick upp och lade mig i sängen för att mysa lite, vad hände då? Jo, jag somnade.. inte så farligt kanske, men jag vaknade upp 12.38 igen! Hahahahahaha! x) Herregud, inte likt mig det där..

Men nu är jag sjukt utvilad och mår jättebra! Får ju vila upp sig tills imorgon, vi har spelning igen då i Helsingborg på Råå Camping, det blev succé sist, men det kan vara svårt att slå.. allting ska ju stämma in liksom! Men får hålla tummarna för att folket är på G imorgon också! =)

Funderar på att sätta igång Braveheart nu.. så jäkla bra film.. Hm, får se hur jag gör! Fick hem ett paket från CDON idag i alla fall. Jag köpte cd-skivan "Thriller" med Michael Jackson. Jag har redan vinylen, men vi har ingen vinylspelare ännu, men inom en snar framtid så! Så jag vill ha cd:n sålänge.. och 99kr är precis lagom för en cd tycker jag. Den skivan har jag alltid älskat, den är bäst. Alla låtar är fanimej bra, så inte så konstigt att den sålt i nästan 60 miljoner ex!

Landskronakarnevalen senare ikväll! Om vädret tillåter ska jag absolut se Timbuktu på scen vid kl 23, men med tanke på hur kallt det är nu, tänk då inatt.. usch, haha!

Är det förresten bara jag som dreglar över tanke på de otroligt goda remmarna man kan köpa på karnevaler? Brukar väl vara 3 för 20kr eller något? Min favorit är sura hallon-smaken.. ÅÅÅÅH vad gott det ska bli. Mammas kommentar till det var: "Öhm.. du är ju knäpp, hahaha!". Well, ja, lite är jag allt! ;)

Puss!

1 kommentarer
Postat av: michelle

hehe okej :)



klart jag ska på karnevalen :) oh i know! :D

2009-07-09 @ 14:00:47
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0