My day

God kväll!

Dagen har faktiskt bara blivit bättre och bättre får jag säga! Jag vaknade och hade huvudvärk väldigt länge, fram tills nu ikväll. En stund innan idag åkte vi in till stan och handlade lite mat, och jag hann med en runda nere på stan. Skulle hjälpa farmor med att hitta någon bolero, och jag hittade en superfin till henne i vit spets för 129kr på rean på Lindex. Till mig själv hittade jag en söt & svart a-linje topp, även den på rean för 89kr! Nice!

Nu ikväll har jag letat lite jobb, utan framgång, och spelat lite Sims.. imorgon är det Sjöbo Marknad som gäller, så megamysigt det ska bli. Vi äter alltid ute på en restaurang där också, och det ser jag fram emot! =) Någon mer som ska till Sjöbo Marknad?

Aa just det! Jag var inne och provade en jättefin klänning på Gina Tricot idag. Det är en kopia av det underbara märket "Elise Ryan" som man bland annat kan hitta på nelly.se, och denna kostar 300kr mindre! Den var jättesnygg på, men den var lite för stor runt magen och rumpan. Så vad tycker ni, köpa den eller inte? 299kr på älskade Gina!



Köpa eller inte?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0