Mot spelningen!

Snart bär det av mot spelningen i Råå ikväll, det är tydligen på någon camping..? Haha, det ska bli trevligt i alla fall.
Två timmar med softmusik, alltid nice!

Det blev en blommig klänning för kvällen och utsläppt plattat hår faktiskt, får ju se lite somrig ut.. haha, blek som ett as som jag är så får jag väl komplettera med lite blommig klänning och ett vitt gulligt diadem för att se lite snällare & somrig ut! Man kan inte alltid se metal ut när man spelar ute... tyvärr! Haha!

Nu bär det snart av, önska mig lycka till!


Kvällens klänning fick bli en blommig söt sak från Gina Tricot (tack Matilda för tipset!)

2 kommentarer
Postat av: Matilda

Okej :) Hoppas du får jobbet då. Vet själv hur drygt det är att gå hemma och inte göra någonting. Var arbetslös i 7 månader innan jag fick något.



Den klänningen är kanonsnygg, så du gjorde ett mycket bra val :D



Lycka till ikväll.

2009-07-03 @ 15:40:41
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/
Postat av: Liza & Marren

söt klänning :P

2009-07-04 @ 15:03:45
URL: http://www.wheresyourdignity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0