Mors födelsedag!

GRATTIS MAMMA!


Min älskade mamma fyller idag 50år! Denna fantastiska kvinna har hunnit med mycket i sitt liv, och än idag förstår jag inte hur hon hinner med allt. Samtidigt som hon sköter sitt eget företag, har hon hand om huset OCH oss barn. Hon är så stark, envis och modig min mamma, jag kan inte vara annat än stolt över henne.

På vår fest sjöng jag en låt tillägnad min kära mamma, och det blev låten "Everything I do, I do it for you". Hon tyckte om det, det vet jag om.. och jag menade allt. Mina föräldrar helt allmänt (& min bror såklart) är mitt liv. De har alltid funnits där, no matter what. De är inte falska mot mig, utan det är raka & ärlig svar som gäller, precis som jag vill ha det. Dem är helt enkelt bäst, för mig iallafall, och det är det som räknas. Så länge jag har dem är jag rik.

Idag beger vi oss ut, vi ska köra ner mot Ystad, som mamma älskar, gå på stranden och hitta på en massa. Vi hade tänkt avrunda kvällen ute på restaurang hos en mycket god vän till familjen. Jag tror detta kommer bli skitbra faktiskt!


Nu beger vi oss av, här ser ni en utav de platserna vi ska besöka (har typ världens finaste sten man kan plocka på stranden också btw!)!


Vackra Ystad... <3
1 kommentarer
Postat av: Monkey

Det är nog lika dålig överallt tror jag. Sjukt illa! :P



hur är läget med dig idag annars? :)



kram!

2009-07-02 @ 19:45:57
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0