Jobba, jobba, jobba!

Oj, det blev inte mycket avslappning framför Sims 3 idag.. haha! Nänä, jag har faktiskt jobbat här hemma.
Köpte en kökssoffa på loppi för ett bra tag sen, och idag blev den nymålad. Grundfärg, målarfärg, och sen har jag även klätt om själva sittdynan till ett jättefint tyg jag hittade på loppis för en tia.. haha!

Så nu står den på tork, och jag har slagit ner mig själv i soffan och är helt död.. Det tar på en, och det blir ju inte bättre när värmen står på, känner mig lagom stekt!

Har ni haft en bra helg? Min har varit både upp och ner, men det är redan bättre..en olycka kommer aldrig ensam sägs det, och det är sant, men det blir alltid bättre någon gång!

NU blir det lite Sims 3 tror jag.. får drömma sig iväg lite. =)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0