Hemma igen

God Kväll!

Precis hemkommen från min kusin som idag fyller 14 år.. Vad tiden går! Jag kommer ihåg när han var nyfödd. HERREGUD! Det är ju helt galet.. och pappa säger att livet accelererar ännu mer efter 20.. Känns ju kul att veta.. hrm. Eller inte.

Det var supertrevligt där i alla fall, trots att min envisa farmor skulle övertyga pappa om någonting och det blev lite högljutt ett tag, men vad gör man? Haha, det var trevligt ändå. Det bjöds på megagod prinsesstårta, kaffe, ostbågar, godis och massa skratt. Haha!

Nu ikväll ska jag bara kolla lite på tv, duscha och ha det trevligt här hemma. Imorgon är det inspelning som gäller, och övning inför helgen såklart! =)

Puss på er! ♥

Fick en liten bild på min fasters och deras bakgård. Det är supermysigt där!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0