God morgon från en zombie..

Wow vad jag är trött. Jag ser nog ut som en zombie för tillfället, hahaha!

Spelningen igår blev fanimej succé ännu en gång. Det var tredje gången vi var där på tre veckor, och vi lyckades faktiskt att få feststämning trots att många på campingen var på Helsingborgsfestivalen. Känns skitbra!

Jag måste få säga att personalen på "Lime" är fantastisk, dem är så positiva, glada och helt underbara. Man kan inte göra annat än att trivas där... kommer sakna det stället nu alltså, som fan. Vill bara dit igen ju!

En ny dag har börjat och jag har precis ätit frukost, och blev fruktansvärt förbannad när jag tar Kvällsposten och ska sätta mig och äta. "Jacksons näsa saknas". Hur jävla lågt får man sjunka? Hans näsa har ju i många år varit ett prat för många, men snälla, mannen är död och kan dem bara inte låta det vara? Hur jävla barsnliga är dem egentligen? Blev fruktansvärt förbannad på Kvällsposten när jag läste det. Hur kan dem? Nä usch, får släppa det nu. Förstår bara inte hur en människa kan påminna som mycket om gamar egentligen. Jag tycker annars om kvällsposten jättemycket, men jag HATAR när de ska sjunka så lågt.

Ska snart iväg mot Lund. Pappa lämna in sin mini-dator för några veckor sen, var ett litet fel på den, så vi ska hämta den idag, också ska vi handla lite mat. Ikväll ska vi även till ett par vänner till familjen, det ska bli väldigt trevligt. Jag ser fram emot det! =)

Nu får jag göra mig iordning och ta på mig, för sen ska vi dra! Hörs senare!

Puss! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0