Attans

Hej allihopa!

Nu snackar vi spontan spelning på riktigt. Kom precis hem från Nova Lund och Center Syd. Vi har handlat mat och jag hittade lite på Gina. När vi nästan är på väg hem ringer ägarna från restaurangen vi spelade på igår och frågar ifall vi kan spela ikväll igen. Vi hade ju egentligen planerat att äta middag hos ett par vänner till familjen, men tyvärr fick vi ställa in det. Det känns jättetråkigt, jag var inställd på att sitta och äta en god middag med supertrevligt sällskap, men vi behöver pengarna, pga. lite saker som har hänt (läs; folk som inte sköter sitt jobb och löner), så vi måste tyvärr göra detta.

Det kommer med allsäkerhet bli roligt ändå, men det känns väldigt dumt och tråkigt att behöva säga nej till underbar umgänge. Men vi skulle ta det lite längre fram, och jag hoppas det blir snart.

Så nu måste jag kasta mig in i duschen och snabbt bestämma vad jag ska ha på mig. Har inte en enda aning.. fan också.

Ha en trevlig lördag allihopa, och jag vill hälsa till våra vänner! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0