Allposters.com

Jag bara MÅSTE rekommendera allposters.com!

Beställde ett par planscher därifrån tillsammans med mamma i slutet av förra veckan, och dem kom idag!
Frakten blev inte alls dyr, plus att de har 20% off just nu också.

Jag är så jääääääkla nöjd med planscherna. Blev helt tårögd när jag såg dem. Dem är jättestora, 90x60 cm rättare sagt, och är fantastiskt bra kvalité! Köpte en Queen plansch och en Michael Jackson - Thriller plansch.. Så himla fina! Det roliga tycker jag är att de planscherna jag köpte kostade bara 75kr styck.. det är galet billigt.

Dem har allt från vackra pinuppor till dagens hetaste band till vackra blommor, och man kan även beställa det mesta inramat (mycket dyrare dock). CHECK IT OUT!

Dessa beställde jag;






0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0