2009.07.30

Hej! ♥

Idag är det tyvärr en tråkig dag med moln och regn.. Usch. Idag vill man bara gå en runda på stan, ta en fika, hyra film och köpa med sig lite godis hem och ha trevligt sällskap. That won't happen.

Så det blir att repa lite idag, även spela in antar jag.. Känner mig inte alls sugen på det, suck. Men det måste göras, iallafall repandet.

Vill ni vet en sak? I helgen skulle jag vilja spela i Råå igen. Det är helt sjukt, men jag älskar stället, och framför allt personalen. Jag vill så HIMLA GÄRNA! Känns bajs att det inte är så, men det får jag leva med. Men det hade varit underbart att få vara där en sista gång innan säsongen är slut.

För örvrigt, om vardagarna älskar jag att klä mig i t ex t-shirt och jeans, och ni bör kolla in GinaTricot's nya t-shirtar. De är så jädrans snygga! Eller vad säger ni? Här är några stycken! =)

             
T-shirt från Gina, 99kr/st!

1 kommentarer
Postat av: Matilda

Fan vad snygga :O Känns som man borde åka till Gina Tricot imorgon! :D

2009-07-30 @ 22:35:36
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0