2009.07.20

Helloooo people!

Idag är jag megaglad trots att jag har skittråkigt, för jag har precis varit och hämtat ut min Pablo Francisco biljett! WOHOO! Det ska bli så himla roligt, det kommer bli 2 timmars skratt.. jag längtar!

Kommer ni ihåg soffan jag målade om osv? Jag fotograferade den idag av ren slump, målet var att fotografera min söta lilla vovve som låg och sov på den, så tänkte jag att jag kan visa upp soffan ju, jag älskar den!

Från början var den sliten och i ren trä, och tyget ska vi inte snacka om.. gammalt, grå/brun/grön-aktig färg och ojämna och hemska ränder.. USCH!

Well, här har ni resultatet! =)


Min vovve och min väska är det mesta som brukar ligga på soffan...


Min älskade biljett.. WOHOO!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0