2009.07.13

God morgon gott folk!

Någon mer än jag som är trött och seg? Hade väldigt svårt att somna inatt. Gick och lade mig, vred och vände på mig, började höra massa ljud utanför vilket visade sig vara regn.. låg och lyssnade på det ett bra tag. Sen försvann jag väl någon gång, antar att det var efter kl 2. Men men, det är inte alltid lätt.

Idag ska jag måla lite fler möbler, repa in ett par låtar, och söka jobb. Jobben som kommit in nu under morgonen var inga man kunde söka till, tyvärr, men hoppas det kommer inte lite fler senare idag.

Måste tipsa om Sjöbo Marknad nu den kommande helgen! På fredag ska vi dit, och det är så otroligt roligt. Dem har ALLT där, haha! Det går inte att räkna hur många stånd där är, men det är väldigt mycket, och folket är så trevligt. Vi brukar avsluta med att äta på någon restaurang på gatorna där också, så det är ett tips! =)

Detta skulle jag vilja bära idag;


Stövlar - Have2have.se, 598kr
Shorts
 - GinaTricot, 199kr
Tröja
- GinaTricot, 99kr
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0