2009.07.10

God Morgon!

Vädret är lite kallt, molnigt och grått. Lite tråkigt att vakna upp till, men det är ju bara att gilla läget. Sålänge det inte regnar är jag jättenöjd! =)

Klockan 11 ska jag befinna mig på arbetsförmedlingen hos en handläggare.. hrm. Får se hur det går.. känns ju inte som om man kommer få mer hjälp, men jag hoppas det blir bra. Vi får se!

Senare idag är det lite rep som gäller, för att ikväll är det som tidigare nämnt spelning återigen för mig & min far på Råå Camping i Helsingborg. Denna gången spelar vi inne, då vädret absolut inte är lika fint som förra veckan, men det ska nog bli bra ändå!

Nu måste jag börja göra mig iordning, men jag bjuder faktiskt på en dagens outfit! ;)



Body - Halens
Vit top - Lindex
Jeans - Gina
Klocka - Moretime, Ur & Penn
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0