2009.07.08

Idag gäller det!

Vädret verkar jättefint, jag är väldigt nyvaken och seg, och det känns som en bra dag! Ikväll är det allsång i Slottsparken i Landskrona för min del, det ska bli jättekul! Jag ska sjunga en svensk låt (ett måste), som heter "Du är allt", och ska avsluta med låten "Power of Love". Jag håller tummarna för att vädret håller sig fint, och att allting blir lyckat.

Innan jag somnade igår låg jag & lyssnade på albumet "Thriller". Hela ceremonin igår var så fantastiskt vacker.. Brooke Shields tal var fantastiskt, hon avslöjade även Michael Jacksons favoritlåt, som inte var helt otippad, och det är låten "Smile", av Charlie Chaplin. Det är även en utav mina personliga favoriter, och när MIchaels bror framförde den, och började gråta på slutet.. fy fan. Hur orkade han?

Det var vackert, och samtidigt kan jag inte rå för att bli lite ledsen över att, han hade ju behövt höra allt det där när han var i livet! Känna all kärlek från alla, alla fina ord.. men bättre sent än aldrig. Jag tror han har det bättre där han är nu om jag ska vara ärlig. Hans bror sa en bra sak på slutet: "How much pain can a man take? Now the maybe will leave  you alone". Väldigt bra, och det var en skitbra pik till alla idioter som anklagat han för det ena och det andra för att kunna roffa åt sig pengar.. Må han vila i frid.

Nu ska jag försöka äta lite frukost i alla fall, och gå igenom låtarna till kvällen! =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0