2009.07.06

God Morgon people!

Idag är det en strålande dag, och jag har massa uppgifter att utföra! Idag påbörjas nämligen målning av hallen i huset, och massa möbler ska målas om, SÅ KUL!

Imorgon är det ju även dags för min arbetsintervju.. jag är faktiskt lite nervös, men jag är ju bara mig själv, det får bära eller brista! Som alltid annars! =) Det ska bli väldigt trevligt dock, för han som ska intervjua mig lät fruktansvärt trevlig och företaget verkar vara toppen! Ser fram emot det..  Jag funderar dock fortfarande på vad jag ska ha på mig. Blir väl jeans, vita tygskor och en topp antar jag, men det ska ju inte vara för lite eller för mycket heller, hehe!

Dagen började med att jag åt en pizzabit sen igår, mums, också chokladboll på det.. Hahaha! Onyttiga Madde, inte så ovanligt. Nästa sak på listan är att byta om till slaffskläder och börja mål om den första möbeln som står i hallen, tjohooo!

Hörs senare! =)

2 kommentarer
Postat av: Monkey



ja det var superkul på roskilde hihi. Längtar tillbaks så otroligt mycket! Nästa år ska jag vara där i en hel vecka :)



krams

2009-07-06 @ 17:06:26
Postat av: Monkey



ja det var superkul på roskilde hihi. Längtar tillbaks så otroligt mycket! Nästa år ska jag vara där i en hel vecka :)



krams

2009-07-06 @ 17:06:43
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0