2009.07.03

Vill först och främst gratulera mina föräldrar på deras 10:e bröllopsdag!
Idag är det alltså 10 år sedan som jag stod och sjöng "Idas Sommarvisa" för mina föräldrar när de gifte sig.. Haha, dem uppskattade det iallafall, tur det! =)

Idag har jag & min far en spelning i Råå, på någon restaurang. Ska spela lite soft musik i två timmar, så det är ganska skönt faktiskt, har spelning imorgon också så lite pengar är aldrig fel!

Nu under dagen blir det lite städning, och göra sig i ordning. Vi ska åka redan kl halv fem idag, så man har lite att göra!
Det ska bli jättetrevligt, och ska bli skönt att tjäna lite pengar också för den delen! Haha!

Nu blir det en god frukost tillsammans med familjen, sen blir det att sätta igång med städningen.
Någon som kan komma med förslag på vad man kan ha på sig på spelningen ikväll? Det kommer fortfarande vara varmt, men man ska ändå vara lite uppklädd.. Help, anyone?

Ha en fortsatt bra dag, min kommer bli en aning stressig! =)
2 kommentarer
Postat av: Matilda

Din studentklänning? Eller den blommiga från gina tricot? :)

2009-07-03 @ 09:40:25
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hehe, hoppas på bild resultat sen om vad det blev för klädsel! :)



Jo, alltså jag har undrat ett tag nu. Hur mycket tjänar du på en spelning egentligen? Du borde tjäna riktigt mycket med den rösten du har..



Lycka till ikväll :)

2009-07-03 @ 12:36:26
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0