2009.07.07

Hello!

Hann inte skriva något inlägg imorse, det var upp, göra sig iordning, duscha, platta håret och sen iväg! Arbetsintervjun gick jättebra, så nu är det bara att hålla tummarna.

Väl i Malmö tittade vi på en ny spis också, som fick följa med oss hem. Superfin, och väldigt fräsch. Vår gamla är 20 år, så den känns inte sådär jättemysig längre.. hahaha! USCH och tvi! Ingnott fett är aldrig trevligt! =)

Sen bar det av en snabb runda till Helsingborg. Min bror skulle fixa sin tandställning, och jag fick med mig en söt lila klänning hem från Gina Tricot! Ni vet den blommiga jag hade på mig för några dagar sen? En sådan modell, fast fint lila! Hittade den på rean för 74.50kr, oh yes!

En gammal väninna ringde mig också precis, blev så glad när jag hörde hennes röst.. jag sms:ade henne innan idag, kom att tänka på henne, och hon ringde mig nu.. fan vad jag saknat henne! Vi ska försöka träffas nästa vecka, hoppas det går ihop med hennes jobb.. Det var alldeles för längesen!

Resten av dagen består av att måla lite fler väggar på ovanvåningen, jag & pappa ska hjälpas åt.. jag är SÅ trött och min huvudvärk sitter i än, jag blir knäpp på det! Men väggarna måste göras, man måste bita ihop och göra saker ändå! =)

Inatt har jag sovit dåligt, hade nacken på spikmatta igår, det var jätteskönt, men det spänner i hela huvudet och nacken så sömn blev det inte mycket av.. så jag ser trött ut, men jag lever! Haha!

1 kommentarer
Postat av: Julia

sv: ok :/ tradigt. Jo det är bara bra med mig, lite trött varit hos pojkvännen och två andra vänner, är lite hungrig så ska ta något gott att äta snart.

haha tack ^^ hittar dem överallt nu, har hittat ett par bra ställen som man kan gå till ^^

kram

2009-07-07 @ 19:25:58
URL: http://konstavlillamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0