2009.07.04 - Succé

God Morgon allihopa!

Vilken kväll det blev igår! Herrejösses!

Vi kom dit lite efter kl 16 och skulle sätta upp grejerna och planerade att börja spela från kl 18 - 20 som det var sagt. Väl när vi kom dit så förstår vi att chefen har gjort ett misstag. Kl 20 - 22 var det ju vi skulle spela.. vissa är lite snurriga, men nu hade vi gott om tid på oss att sätta upp våra grejer, fick äta VÄRLDENS goaste toast med skagenröra (så jääääävla gott), fick ilte glass och kunde sitta och ta en kopp kaffe. Perfekt!

Kvällen började och vi lirade lite soft musik, fina ballader osv som det var sagt från början. När det var en halvtimme kvar, alltså 21.30, började folket komma igång och ville dansa tydligen! Så vi drog på lite lätt pappa & jag, och när klockan började närma sig 22 tiden sa vi att den sista låten var framme, vi började sjunga.. också sa publiken: "Men ni kan ju inte lämna oss nu.. buhuuu!" (aspackade såklart, haha). Så chefen kom fram, betalade för en timme extra och vi körde på som FAN! Folket dansade som bara den, vi lirade som aldrig förr och vi hade det sjukt trevligt.

Så gårkvällen blev en succé. Jag måste säga att publiken var fantastisk, jag kan inte rå för att sakna dem lite! Haha! Ni som undrar vart spelningen var, så var det på restaurangen "Lime" inne på Råå Camping, skittrevligt! Restaurangens mat är fantastisk, och jag måste säga att personalen är underbar!

Tyvärr hade jag inte möjlighet att fotografera, då jag & pappa spelade tre timmar i sträck. Inte en enda paus, så tyvärr kan jag inte dela med mig, men det var en fantastisk kväll. Ikväll bär det av till strandpaviljongen i Landskrona för en spelning där med! =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0